Direktlänk till inlägg 20 maj 2007

En sång jag har skrivit:D

Av sara - 20 maj 2007 12:39

Ref: Alla har sagt att kärleken är hård

Men ingen har sagt att den är så hård

Jag går omkring och tänker da efter da

Tänker på honom, han som jag vill ha

Han är den ända, han är den rätta

Men jag är för feg för att berätta


1. Det börja med ett strul

Nåt roligt nåt kul

Vi träffades nån da

Vi fick vad vi ville ha

Men känslorna dom kom och ville inte lämna mig

Jag fattar inte varför men jag börja älská dig


Jag går omkring och tänker på dig

Jag kan inte sluta, nej, nej, nej, nej

Om du bara visste hur jag känner

Skullen vi bli mer än vänner

Sluta att titta utan att se

Jag vill inte mysa, jag vill ha mer.


Ref: Alla har sagt att kärleken är hård

Men ingen har sagt att den är så hård

Jag går omkring och tänker da efter da

Tänker på honom, han som jag vill ha

Han är den ända, han är den rätta

Men jag är för feg för att berätta


1. När jag ser på dig

När du ler mot mig

Det bankar i mitt hjärta

Dels av smärta

Det borde inte göra ont

Men i mitt hjärta är det tomt


Jag vill att du ska vara där

Men det är allt för mycket besvär

Vi kan vara da efter da

Men jag är ändå ingen du vill ha

Du ser på mig som din vän

Men när du säger det vill jag bara hem


Ref: Alla har sagt att kärleken är hård

Men ingen har sagt att den är så hård

Jag går omkring och tänker da efter da

Tänker på honom, han som jag vill ha

Han är den ända, han är den rätta

Men jag är för feg för att berätta


..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 20 maj 2007 12:43

Det var höst och löven höll på att falla ner. Det prasslade i löven men ingen av tjejerna märkte det. Båda var för upptagna för att höra något annat. Det var som om tredje världskriget hade startat. Igelkotten tittade fram ur löv-högen eftersom att...

Av sara - 20 maj 2007 12:42

Jag stod där på klippan medan vinden tog tag i mitt hår. Jag brukade gå dit, jag gillade det. En sådan fridfull plast borde alla ha att gå till ibland. Jag vände mig om och fick syn på min engelska lärare. Vad gjorde hon här och vilka förskräckli...

Av sara - 20 maj 2007 12:41

Kärlek är något fint Kärlek kan göra ont Lika mycket som det kan vara underbart Och kännas hur bra som helst Kärlek är när man kan göra allt för en person Offra allt för den Ge den kärlek Kramar och kyssar Visa att du bryr dig Br...

Av sara - 20 maj 2007 12:38

Varför gråta när man kan le? Varför skratta när ingen ser…     .. ...

Av sara - 20 maj 2007 12:38

Varför just du? Varför kunde det inte lika gärna varit jag? Jag stod där vid bädden, de kunde lika gärna säga dödsbädden men de stod bara där och teg. De ville inte erkänna det. Jag blev så arg. Kunde de inte ens säga det till sig själva? Det va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards